CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 15, 2010

Selamat kembali ke sekolah !!! Dah 2 minggu sessi 2010 bermula ,macam biasa kalau tak sibuk bukan sekolah namanya, ......tapi apa pun kami sempat merakamkan saat gembira ni bersama sebahagian rakan2 ditepi kolam makmal ict, posing juga sebelum berkejar ke kelas first day ari tu, time kasih buat teman-teman dibawah bidang sains & matematik yang bersatu hati memakai " baju kita " pada ari tu, yang belum siap tu cepat2 buat ye !

2010 rasa lebih sunyi sebab seorang lagi anak ku, telah kami lepaskan untuk berdikari demi masa depannya....... mummy sentiasa berdoa semoga Amin dapat menyesuaikan diri dengan keadaan dan tabah menghadapi segala dugaan walaupun agak sukar pada mula ni.
Mummy percaya Amin boleh, dan insyaAllah Amin akan jadi seperti abang & adik ,menjadi anak2 yang baik dan soleh ,insyaAllah.

Selamat bersekolah juga untuk si comel kami Amir, semoga Pra sekolah ABIM memberi kan Amir peluang untuk menjadi anak ku yang beriman dan beramal soleh , insyaAllah.......




Wajah-wajah bonda di hari pertunangan cucunda baru-baru ini di Ipoh. Doa kami semoga ikatan ini di rahmati Allah . ....amin.