CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 16, 2009

Jemputan ke rumah Kak Nab....

Oh.. ini Riza ...........santai nampaknya!!!!

Menu hari ini ........nasi beriani ......sedapnya!....ada satay lagi.....

Zam dengan Sue, sedang memerhati kuih raya, yang mana sedap agaknya


Meja makan yang di hias indah bagai dewan makan di istana, lain kali mesti buat macam ni kalau tetamu datang , ok Kak Nab saya akan belajar dari pengalaman ini,terimakasih ye, jemput kami!



Yang ni ambil gambar sebelum makan.............




Gambar kenangan , bersama Kak Nab........ dan kawan-kawan.....sesudah makan , macam bertambah berat je semua , tak timbang ke kat dapur tadi!!!!


Hari ni kami dapat jemputan dari Kak Nab untuk beraya ke rumahnya selepas sekolah, rasanya semua gembira terutama saya sebab dah lama tengok dalam blog Kak Nab gambar menarik di rumahnya, dalam hati berkata2 bilalah Kak Nab nak jemput datang rumah dia , agaknya Kak Nab dengar suara hati tu, maka pada hari ni tertunailah keinginan saya, terimakasih kepada Pah Hanim yang tak lupa menyenaraikan saya sebagai salah seorang drpd 16 orang tu!.....jangan marah Pah (gurau je........) Memang kagum melihat keindahan rumah Kak Nab, macam manalah nak buat rumah saya seperti tu ye..... Biasanya bila dah sibuk dengan anak-anak dan macam2 lagi rumah dah tak terkawal........tapi niat tu sentiasa ada ,mungkin satu hari nanti boleh kut tapi bila ye!!!!!!
Apa pun sekali lagi terimakasih banyak kepada Kak Nab & kawan2 semua kerana pertemuan tadi indah sekali dan semoga persahabatan kita kekal abadi......








0 comments: