CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 11, 2009

Seminggu yang lalu!

Kepala ikan masak 3 rasa.........................Sempena acara makan-makan bersama keluarga Pakcik Mat Din dari K Trg, orang kampung lah kiranya, kawan lama semasa kami tinggal di KTrg, hampir 15 tahun lalu masa tu anaknya Nurul & Ira budak-budak nakal lagi, tapi sekarang dah dewasa ..Nurul dah kerja sbg farmasi dan adiknya nak buat medic di Jordan .. ... Ibu dan ayah mereka nampaknya sangat gembira .......kami turut merasalah kegembiraan mereka tu !

Sayur Kailan ikan masin, em....yam....yam

Ini resepi Kak Chah dari KTrg, ikan tangkap sendiri oleh pakcik Mat Din,fresh gitu........ terimakasihlah kerana ingatan ,sedapnya hingga menjilat jari....bawalah selalu ye !! Tapi dalam masa sebulan lagi anaknya akan berangkat ke Jourdan jadi tak lah selalu ke Ktn lagi , apa pun kami doakan selamat belajar buat Ira , semoga berjaya menjadi seorang doktor.....kami tumpang bangga .......tahniah !






Hari Khamis lepas kami mengadakan latihan kebakaran di SMKPB, tapi guru-guru sempat juga bergambar ! (sambil bilang pelajar takut ada yang terbakar dalam bangunan!!) Tapi akhirnya semua berjalan lancar.




0 comments: